Průběh zakázek
Příjem zakázek přes e-mail, je potřeba uvést veškeré důležité údaje, které objasní potřeby klienta. Pro případné ujasnění dalších podrobností následuje vždy zpětná vazba.
Příjem zakázky vždy potvrzuji e-mailem.
Přijímání zakázek a obchodní podmínky
Zakázky přijímám převážně e-mailem. Pro správné pochopení potřeb klienta většinou následuje další korespondence pro ujasnění podrobností a požadavků (např. pro koho je překlad určen, o jaký druh tlumočení se jedná, druh akce apod).
Přijetí zakázky vždy potvrzuji e-mailem, aby měl klient jistotu, že se úkolem opravdu budu zabývat.
Z hlediska fakturace probíhá vyúčtování dle dohody s klientem.
Splatnost faktury je závislá na dohodě s klientem. Z praktických důvodů upřednostňuji platbu převodem na účet.
Co si rozmyslet před objednáním služeb
- V případě překladu je vhodné znát rozsah textu a Vámi požadovaný termín vyhotovení.
- V případě tlumočení je vhodné uvést datum, místo a čas akce. Užitečné jsou i další podkladové materiály, které mohou tlumočníkovi pomoci na akci se připravit (např. program, prezentace či texty přednášek).